Verslagje MCA clubtrial 04-11-2018.

Het had ’s nachts iets gevroren en ’s morgens om 8.00 uur was het nog onder nul en donker op het circuit toen we begonnen met het uitzetten van de Nonstops, maar het werd heerlijk weer om te trialen.
Er waren weer 5 Nonstops uitgezet met 6 kleur sporen.

Er werd nog hard gestreden om nog een plaatsje hoger te komen in de einduitslag van het MCA clubtrial kampioenschap 2018.

Aan het eind van de ochtend waren er 36 controle kaarten ingeleverd.
Tijdens de clubtrial zijn er nog leuke foto’s gemaakt door Okke Kamps, klik hier voor de foto’s!

Alle opbouwers, triallisten en toeschouwers bedankt voor deze geslaagde MCA clubtrial.
Na de MCA clubtrial blijven de pijlen van de uitgezette Nonstops nog een week staan.
Zodat men nog op de ander trainingsdagen de Nonstops kan oefenen en mogelijk een spoortje hoger kan oefenen.

Voor uitslag dagklassement MCA clubtrial 04-11-2018 klik hier.

Voor Eindstand MCA clubtrial kampioenschap 2018 klik hier.

Wil je alle dagklassementen nog een keer bekijken? Klik dan hier!