ONK / NKJ 2023

Foto’s gemaakt door Monique Leunen:
(klik op de foto’s voor een groter formaat)

KLIK HIER VOOR HET AANVULLEND REGLEMENT!

Open Nederlands Kampioenschap Trial en Nederlands Kampioenschap Jeugd Trial bij Motorclub Arnem

Op 30 april is het trialterrein van Motorclub Arnhem weer het decor van het KNMV ONK en NKJ Trial, een van de meest opwindende motorsport evenementen in Nederland. Als je op zoek bent naar een geweldige manier om de dag door te brengen en de beste trialrijders van het land te zien strijden, dan is dit evenement echt iets voor jou!

Over trial
Trial is een unieke motorsportdiscipline waarbij het gaat om het beheersen en balanceren van de motorfiets op een parcours met verschillende obstakels en uitdagingen. Het doel is om de hindernissen te overwinnen zonder voet aan de grond te zetten. Het vereist veel vaardigheid, techniek en concentratie van de rijder.

Het belangrijkste trialevenement van Nederland
Het ONK en NKJ Trial-evenement vindt plaats op 30 april in Arnhem en het belooft een spectaculaire dag te worden. Het evenement trekt een groot aantal rijders en fans uit het hele land en we zijn er trots op dat we dit jaar opnieuw gastheer mogen zijn.

Deze kampioenschappen zijn belangrijkste evenementen in de Nederlandse trialscene en brengen de beste trialisten van het land bij elkaar om te strijden voor een plaatsje in het kampioensklassement. Van ervaren professionals tot opkomende talenten, het evenement is hét moment om de top van de sport in actie te zien.

Op deze dag strijden niet alleen de volwassenen maar is er ook een jeugdklasse waar jonge rijders hun vaardigheden laten zien en strijden voor de titel van Nederlands kampioen. Dit is een geweldige kans voor jonge rijders om hun talenten te ontwikkelen en te laten zien wat ze kunnen.

Ook vorig jaar was het evenement een groot succes
Vorig jaar was het evenement een groot succes, met veel spannende non-stops en een geweldige sfeer. De rijders lieten op spectaculaire wijze zien wat ze in huis hadden.

Dus, als je een liefhebber bent van trial en wilt genieten van een dag vol spanning en sensatie, kom dan naar het ONK en NKJ Trial op 30 april in Arnhem. Het belooft een dag te worden om niet snel te vergeten! Dit evenement is vrij toegankelijk en de toegang is gratis voor publiek!