Christmas Pleasure Trial 2019

Ladies Trial:

Op zondag 22 december organiseert Motorclub Arnhem voor de 30ste keer de Christmas Pleasure Trial!

De Christmas Pleasure Trial is een gezellige trial wedstrijd en een goede manier om met de andere trialisten het jaar af te sluiten.

Deze trial is geschikt voor alle rijders, van beginner tot expert!
Er kan mee worden gereden in de volgende klasses:

• Modern
  • Pre-65
  • Twinshock
  • Ladies Trial

Net als tijdens de Plonkers Pleasure Trial organiseren wij ook bij deze trial de “Ladies Trial” een aparte klasse voor trialende dames! Alle dames rijden in hun eigen klasse en niveau. Uiteraard worden de uitslagen ook bij het “reguliere” klassement opgenomen.

Programma 2019:

• 08.30 – 09.45 inschrijven
  • 09.35 rijders briefing
  • 09.45 start wedstrijd
  • 12.30 – 13.30 pauze / lunch
  • 14.45 einde wedstrijd
  • 15.30 prijsuitreiking

Het inschrijfgeld bedraagt €15,- en dient contant te worden voldaan bij inschrijving! Vooraf inschrijven is niet mogelijk!

KNMV Basissportlicentie verplicht! Wanneer er geen basissportlicentie in het bezit is dient er een dagverzekering aangeschaft te worden, de kosten hiervan zijn slechts € 10,-.

Locatie:

Motorsportpark Gelderland Midden, Hooiweg Arnhem.
Klik hier voor meer informatie en een routebeschrijving.

Voor meer informatie en reglement klik hier.

Hou ten alle tijde onze website in de gaten voor meer informatie!
Dit geldt zeker bij, mogelijk, slechte weersomstandigheden!