Instructie ochtenden

Motorclub Arnhem organiseert een aantal keer per jaar Opstap- en Instructietrainingen.

Tijdens deze trainingen wordt er door een aantal trial experts “les” gegeven in diverse niveaus. Van beginner tot gevorderd kunnen tijdens deze trainingen hun hart ophalen!

In een ontspannen sfeer nemen de instructeurs jullie mee voor een training op ons terrein. Zij zullen jullie meenemen in een praktische training waarin je scholing krijgt.
Deze dagen worden als zeer leerzaam ervaren door de deelnemers in alle niveau’s.

Opgeven voor deze trainingen is niet nodig, wij verzamelen ons om 10.00 (data staan in de kalender) bij de ingang van ons terrein. Daar maken we groepjes en ga je samen met je instructeur het terrein in!
Overleg met je instructeur wat je graag wilt oefenen, hier zal dan tijdens de training aandacht aan worden gegeven.
Rond de klok van 11.30 rijden we terug naar de parkeerplaats waar we de training nog eens kunnen evalueren onder het genot van wat te drinken en te eten. Hierna kan je tot 13.00 het terrein in om het geleerde nogmaals in de praktijk te brengen of gewoon lekker een paar non-stops te rijden.

Deze trainingen zijn ook toegankelijk voor niet-leden!

Wil je graag beginnen met de trialsport kom dan gerust eens kijken bij één van deze trainingen!