Verslag clubtrial 24 februari 2019

Zondag 24 februari was al weer de eerste MCA clubtrial van 2019.
’s Morgens om 8.00 uur, toen de uitzetters aan de gang gingen om 5 Nonstops met 6 verschillende kleur sporen uit te zetten, was het nog flink koud maar de temperatuur liep snel op.
In 2 uur tijd was het toch weer gelukt om 5 gevarieerde Nonstops uit te zetten. Ondertussen was het stralend weer geworden.

Uiteindelijk waren er 38 controle kaarten ingeleverd. De rijders hebben het zo te zien naar hun zin gehad.

Alle opbouwers, triallisten, en toeschouwers bedankt.

Na de MCA clubtrial blijven de pijlen van de uitgezette Nonstops nog een week staan ,zodat men nog op de ander trainingsdagen de Nonstops kan oefenen en mogelijk een spoortje hoger kan oefenen.

Onder dit bericht vindt je het dagklassement.
Klik hier voor de tussenstand van het MCA club trial kampioenschap 2019.
Sjaak Kluitman heeft mooie foto’s gemaakt tijdens de clubtrial, klik hier om ze allemaal te bekijken!

De volgende MCA clubtrial is op zondag 10 maart 2019 aanvang 10.00 uur.

Pé Geurtsen