Uitslag en verslag clubtrial 11 oktober 2020.

Het was weer heerlijk weer om buiten te spelen, te trialen. De weervoorspelling was dat aan het eind van de ochtend zou gaan regen, maar we hebben geen regen gehad.
Er waren weer 5 Nonstops uitgezet met 6 kleur sporen door: Martin de Graaf, André en Michelle Peters, Gijs van Woerkom, Henny Blanke, Jan Willem Teerds en ondergetekende.

Aan het eind van de ochtend waren er 32 controle kaarten ingeleverd.
Maar er waren meer triallisten die voor zich zelf hebben gereden of de controle kaart niet hebben ingeleverd.

Dit keer werd er in groepjes van 3 à 4 personen samen gereden, met in acht neming van de corona regels, 1,5 meter afstand tot elkaar houden, zodat men elkaar kon controleren en de punten op de controle kaarten werden genoteerd. Dit als proef voor de komende wedstrijden. Een conclusie is dat er nu wel meer binding onderling en gezellig is en elkaar aanwijzigingen geeft, een negatief effect is dat men er nu aanzienlijk langer doet over de 4 ronden van 5 nonstops omdat men nu op elkaar wacht tot dat iedereen van het groepje de desbetreffende nonstop heeft gereden.

Alle opbouwers, triallisten bedankt voor deze geslaagde MCA clubtrial.

Op zondag 1 november 2020 is er weer een MCA clubtrial, aanvang 10.00 uur.

Dag klassement zie hieronder.
Tussenstand clubtrial 2020, klik hier!

Pé Geurtsen.