Uitslag en verslag Clubtrial 1 mei 2022

Verslag.

Beste mede trialisten, het was vandaag onze MCA 3e clubwedstrijd van dit jaar en oh wat hebben we genoten.
Het weer zat mee om te rijden maar zeker ook dit keer om uit te zetten denk ik want wat hebben de
uitzetters er een leuk spektakel van gemaakt. Pittige Nonstops hoorde ik om me heen, op elk niveau.
De baan leent zich daar inmiddels ook voor natuurlijk met de laatste aanpassingen voor het recent
verreden ONK/NKJ van begin April j.l. Maar men blijft het nu ook doorlopend aanpassen. Ik zag al
nieuwe boomstammen liggen.
Na het welkomstwoord van Remy startte we rond 10.00uur verspreid over het terrein naar vijf non-stops voor vier ronden. Vandaag had ik twee kaarten bij me. Lukt Rood me niet met mijn nieuwe bike dan kan ik een stapje terug doen naar blauwplus. Maar eigenlijk ben ik wel aan rood toe vind ik.
Vandaag werd ik verrast en werden de motoren waar ik mee mocht rijden spik en span gebracht door Berry. Hij zag me gisteren ploeteren tijdens weer een kleine verbouwing thuis en zei, jij gaat morgen niet rijden denk ik. Foutje Berry gaf ik aan, ik ga beslist rijden. Ik heb deze ontspanning nodig om samen met een mooie groep mensen te delen en te beleven.
Elke keer wanneer ik van hem mijn nieuwe motor mee krijg om mee te rijden, gebouwd én bedacht door Berry Gamelkoorn, zijn er weer nieuwe aanpassingen te melden en zo word ze steeds een beetje beter. Ik
heb ook daarom genoten om samen met Remy het rode spoor te rijden. Voor mij de tweede keer pas
maar met deze motor is het een feest geweest om te rijden. Het blijft wennen maar het komt zeker
goed en het voelt nú al zeer vertrouwt.
Terug naar het spektakel van vandaag. Het was eigenlijk voor het eerst zo pittig én vernieuwend. Zelfs zo dat het fijn was wanneer er zo nu en dan een minder (hulp) op een kritische plek stond. Ook om ons heen stonden veel rijders met elkaar te overleggen hoe elk niveau vandaag het beste gereden kon worden. Het was verfrissend pittig.
Er zijn genoeg punten gescoord maar zeker heeft ook elke rijder weer zijn grenzen verlegt of kunnen verleggen. Ik heb vandaag alleen maar blije gezichten gezien en met mij voorop. Rijders en uitzetters bedankt!
én Berry je bent een échte vriend en een technisch kunstenaar, heel veel dank.
Vrienden van MCA tot 5 Juni voor de 4 e clubwedstrijd.
Groet, Nico Sluis.

Bij elke clubtrial willen wij graag een deelnemer een klein stukje tekst laten schrijven over zijn of haar beleving van voor, tijdens én na de wedstrijd zodat wij deze kunnen publiceren bij de uitslagen. Vandaag heeft Nico Sluis een leuk verslag geschreven! Bedankt Nico!
Lijkt het je leuk om dit ook een keer te doen? Meld je dan even voor aanvang bij Remy.

Uitslag.

Per kleur: