Heropening trial terrein voor leden t/m 18 jaar.

Door de recente versoepelingen van het RIVM is door het KNMV en het NOC/NSF mogelijk gemaakt ons terrein open te kunnen stellen voor jeugdleden tot en met 18 jaar.
Echter, zijn hier wel regels aan verbonden, wanneer deze regels niet nageleefd worden zullen er consequenties volgen!
De meeste regels zullen vanzelfsprekend, wij zullen ze desondanks zeker benoemen zodat het voor iedereen duidelijk is.

• Blijf thuis bij klachten als: koorts, hoesten, neusverkouden of benauwdheid.
  • Houdt 1,5 meter afstand van personen buiten jouw huishouden.
  • Schud geen handen.
  • Was je handen regelmatig met water en zeep.
  • Beperk het toiletgebruik op de club door voorafgaand thuis naar het toilet te gaan.
  • Trialterrein alléén open voor MCA jeugdleden t/m 18 jaar (geen dagpasjes)
  • Trialterrein is voorlopig alléén open op zondag van 9.00 – 13.00 uur.
  • Parkeren gebeurt in de daarvoor aangegeven vakken, bij ingang van trial terrein, er is een vak voor rijders t/m 12 jaar en een vak voor 13 t/m 18 jaar.
  • Parkeer op ruime afstand van elkaar.
  • Kinderen t/m 12 jaar en kinderen van 13 t/m 18 jaar trainen apart van elkaar op het aangegeven stuk trialterrein.
  • Zorg dat je rijderspas van Motorsportpark Gelderland Midden en je KNMV basissportlicentie bij je hebt.
  • Per rijder wordt maximaal 1 ouder / voogd toegestaan.
  • Het gehele terrein is tot nader order verboden voor publiek.
  • Je moet je van te voren opgeven per e-mail via het e-mailadres:
    secretaris@motorclubarnhem.nl
    Opgeven per zondag tot uiterlijk 19.00 uur de vrijdagavond er voor.
  • Zonder voorinschrijving kun je niet komen trainen.
  • Er is minimaal 1 MCA handhaver tbv van de trial aanwezig. Deze is herkenbaar aan een groen hesje.
  • De kantine is gesloten, er kan alleen bij hoge uitzondering gebruik gemaakt worden van het toilet.

Alleen als alle regels van het RIVM worden nageleefd kunnen we open blijven.
Bij overtreding zijn we genoodzaakt om je van het terrein te verwijderen.

Wij hopen jullie snel weer te zien op ons circuit!

Bestuur Motorclub Arnhem