CTN Sleen 7 april 2019

Zondagmorgen 7 april, de CTN wedstrijd bij trialclub Zuid-Oost Drenthe gaat vandaag plaatsvinden.
Dit keer rijd ik een keertje alleen vanwege een familiebezoek later op de
dag in Drenthe. Op de snelweg haal ik diverse leden van MCA in omdat mijn bike in de bus staat en ik lekker kan doorrijden. Na de koffie stop onderweg herhaald zich dat en komen we als nog in een treintje in Sleen aan.

Een drukte van jewelste aldaar met heerlijk weer en iedereen is
goed gemutst. Gespannen ook omdat Sleen toch altijd een set stevige
non-stops uitzet werd vooraf verteld.
Na het inschrijven en rondneuzen was er voor de start het welkomstwoord van de voorzitter en ging het daarna loos.
Voor mij ook hier weer de eerste keer en ik moest pittig aan de bak. Her en
der een opstapje wat ik niet gewend was maar met een enkel voetje in de eerste ronde ging het daarna alsmaar beter. Er was een goede sfeer in het veld en daarbuiten, heerlijk weer wat bij mij later leidde tot wat krampverschijnselen. Te weinig vocht ingenomen vooraf en tijdens het rijden eist zijn tol maar met de hulp van anderen kon ik mijn laatste ronde goed afsluiten. Dat moet dus beter heb ik me voorgenomen!

Kort samengevat; een heerlijke dag gehad op een plek waar je je welkom
voelde met lekker weer en de nodige grensverleggende
uitdagingen (er werd wat gemopperd door de oude garde) met een super
resultaat in mijn geval.

Vrijwilligers, bestuur, knippers en controleurs en ook de dames in de
kantine, hartelijk bedankt voor een hele fijne trial dag en graag tot volgend jaar of elders in het land op de trial banen.

Hartelijke groet,

Nico Sluis. MCA lid. (groen Twinshock)