KNMV licentie!

Ook in 2020 dient iedereen wie bij ons komt rijden in het bezit te zijn van de verplichte KNMV Basis Sportlicentie 2020.
Motorclub Arnhem zal in het komende jaar hierop controleren, zorg er dus voor dat je altijd je licentie meeneemt wanneer je op ons terrein komt rijden!
Géén geldige licentie meegenomen betekend ook niet rijden op ons terrein!

Vanaf 2019 krijg je je aangevraagde licentie niet meer per post thuis gestuurd, de KNMV heeft een app voor je telefoon gemaakt waarin jouw licentie staat.
Heb je geen mobiele telefoon, waar de app op werkt, kan je de licentie ook zelf uitprinten!

Wat is de Basis Sport Licentie van de KNMV?

De KNMV Basis Sportlicentie is een licentie waarmee je, tegen een zeer voordelig tarief, voor de duur van een kalenderjaar mag deelnemen aan vrije trainingen, club- en/of districtswedstrijden op
KNMV goedgekeurde circuits en onder regelgeving van de KNMV. Bij de KNMV Basis Sportlicentie zit standaard een persoonlijke ongevallen- en aansprakelijkheidsverzekering, zo kun je dus op een
verantwoorde manier je sport beoefenen.

Voor meer informatie of aanvragen van de Basis Sport Licentie kijk op de website van de KNMV!

Buiten de jaarlicentie is het ook mogelijk om via de KNMV een dagpas aan te vragen.

De KNMV Basis Sport Licentie – Veiligheid en verantwoordelijkheid naar elkaar!

Eén reactie:

1. Pingback:Clubtrial 24 februari 2019. – Motorclub Arnhem