Avondtrial Rhenen 5 juli 2019

Op vrijdagavond 5 juli was er weer de avondtrial in Rhenen.
Om 10.00 uur’s morgens zijn we begonnen met het opbouwen van 10 non-stops op het mooie circuit Kwintelooyen van de MACRO Rhenen. Het weer was voortreffelijk, licht bewolkt en niet te warm. Om 15.30 uur waren we klaar met het opbouwen.

De jury, Bertha en Elly waren inmiddels ook al gearriveerd, en hadden zich al gesetteld in de kantoor unit.

Gelukkig hadden we dit keer alle 10 Non-stops van controleurs voorzien, op sommige Non-stops konden we zelfs 3 personen plaatsen, wat overigens ook wel nodig was om overal zicht op te houden.

In totaal waren er 58 triallisten die aan de wedstrijd hebben deelgenomen, waarvan 28 lid van MCA zijn.

Ook de cateraar met patatwagen  heeft nog goede zaken gedaan en moest bijna de laatste personen van de banken afschuiven.

De avond trial Rhenen is hard werken; uitzetten, regelen, rijden, opruimen, en weer naar huis, en dat in 13 uur tijd. Het is als een “Flashmop”.  (Een flashmob (Nederlands: “flitsmeute”) is een (grote) groep mensen die plotseling op een openbare plek samenkomt, iets ongebruikelijks doet en daarna weer snel uiteenvalt.

De uitslag van deze avondtrial in Rhenen telt mee voor zowel het CTN klassement (Classic Trial Nederland) als het MCA clubtrial kampioenschap 2019.

Alle opbouwers, controleurs, jury, opruimers, triallisten , toeschouwers en MACRO Rhenen bedankt, met ieders medewerking hebben we er een mooie geslaagde avondtrial van gemaakt.

Voor de totale uitslag van de avondtrial Rhenen 5-7-2019 volgens CTN klassering, klik hier.

Voor de uitslag van het dagklassement volgens MCA clubtrial klassering MCA, klik hier.

Voor tussenstand MCA clubtrial kampioenschap 2019, klik hier.

De eerst volgende MCA trial is de Plonkers Pleasure Trial op 14 en 15 september 2019
Deze wedstrijd telt mee voor het CTN (Classic Trial Nederland) klassement en de Eurocup.

Pé Geurtsen