Verslag clubtrial 9 juni 2019.

Het was deze zondag heerlijk trial weer, de temperatuur liep snel op naar boven de 20 graden. Met 4 personen hadden we weer 5 Non-stops met 6 sporen uitgezet.
De opkomst was redelijk en aan het eind waren 28 controle kaarten ingeleverd.

Maar er waren meer trial rijders die voor zich zelf hebben gereden en of niet de controle kaart hebben ingeleverd. Er waren ook weer diverse nieuwkomers aanwezig, waar onder 2 gast rijders van de Trialclub “De Rijnridders” uit Wageningen.
Helaas kwamen ze er om kwart voor één er achter dat de het terrein om 13.00 uur dicht ging. Ze hadden toen helaas pas 3 ronden gereden, en kregen ze helaas 5x 5 = 25 strafpunten er bij.
Maar ze hadden we zichtbaar genoten en we hopen ze vaker op ons terrein te verwelkomen, mogelijk zelfs als nieuwe MCA leden.

De non-stops waren “straf” uitgezet of wel, vielen wat moeilijker uit, als dat de uitzetters hadden ingeschat.
Dit is duidelijk te zien aan het aantal strafpunten dat men opliep.

Alle opbouwers, triallisten en toeschouwers bedankt.
Na de MCA clubtrial blijven de pijlen van de uitgezette non-stops nog een week staan, zodat men nog op de ander trainingsdagen de non-stops kan oefenen en mogelijk een spoortje hoger kan oefenen.

Voor uitslag dagklassement MCA clubtrial 9 juni 2019 scroll naar beneden.

Voor tussenstand MCA clubtrial kampioenschap 2019 klik hier.

Op zondag 30 juni 2019 is er weer een trial instructie ochtend, aanvang 10.00 uur

De volgende MCA clubtrial is op vrijdagavond 5-7-2019 in Rhenen aanvang 17.00 uur. Hier moet men wel inschrijfgeld betalen. Nader info hierover volgt binnenkort op de website.

Pé Geurtsen