Team Trial Plezier vanaf a.s. woensdag!

Als in de periode van de wintertijd het Motorsportpark op woensdagmiddag open is, hebben we de “woensdagmiddag plezier dagen”.

Deze wintertijd nadert dus willen we weer beginnen met de ons bekende woensdagmiddag = trialspeelmiddag.

We houden het bekende recept en tijdschema aan:
13.00 – 14.00  Vrij rijden( warming up)
14.00 –  14.30  Gezamenlijke pauze bij de kantine.
14.30  –  15.30  Kan zijn een oefen nonstop of iets specifieks oefenen of treintje trial e.d.
Ca. 15.30 einde i.v.m. duisternis en avond files.

We zijn geen club in een club, dus iedereen die het leuk vindt wat wij doen is welkom.
Indien ik er niet ben dan zal Henk het coördineren en indien het weer of corona problemen geven, dan gaat het niet door.

Een ander punt wat ik eigenlijk zeer belangrijk vind, is een lichamelijke warming up voordat we gaan rijden.
Gezien de gemiddelde leeftijd wel haast een must en kan veel klachten en blessures voorkomen.
Enkele  jaren terug hadden we een Harm die dit destijds regelde, dus misschien weet je iemand (of kan je dit zelf) die dit weer kan invoeren.
Laat dit dan s.v.p. even weten.

Uiteraard moeten we de corona regels wel in acht nemen, zeker nu we de kantine niet in mogen, maar wel buiten op afstand onder de veranda kunnen pauzeren.

Voor meer informatie kun je terecht bij Stef van der Sluis of Henk de Wilde.