Clubtrial 23 februari 2020

Afgelopen zondag was al weer de eerste MCA clubtrial van 2020.
’s Morgens om 8.00 uur, toen de uitzetters aan de gang gingen om 5 Non-stops met 6 verschillende kleur sporen uit te zetten, regende het matig, met wat wind maar niet koud.
In 2 uur tijd was het toch weer gelukt om 5 gevarieerde Non-stops uit te zetten met 4 uitzetters.
De meeste uitdaging was om de vele plassen te vermijden in de Non-stops, maar deze plassen waren tegelijk weer een natuurlijke afzetting, begrenzing van de diverse kleuren sporen in de Non-stops.

Uiteindelijk waren er 10 controle kaarten ingeleverd.
Helaas liep de motor van Rudi van Weelden niet goed en betrouwbaar en hij stopte al voor dat de wedstrijd begonnen was.

Alle opbouwers en triallisten bedankt.

Na de MCA clubtrial blijven de pijlen van de uitgezette Non-stops nog een week staan zodat men nog op de ander trainingsdagen de Non-stops kan oefenen en mogelijk een spoortje hoger kan oefenen.

Klik hier voor de tussenstand van het MCA club trial kampioenschap 2020.

De volgende MCA clubtrial is op zondag 8 maart 2020 aanvang 10.00 uur.

Pé Geurtsen