Sportlicentie 2020 en MCA.

Het nieuwe jaar is al even begonnen maar graag willen wij toch nog even de KNMV Basis Sportlicentie bespreken. Dit blijkt toch wel weer nodig te zijn.
Dit jaar zullen wij nog actiever gaan controleren of rijders in het bezit zijn van een geldige licentie.
Twee van onze bestuursleden (Nico Sluis en Remy Janssen) zullen tijdens de openingstijden van het trialterrein bij de rijders gaan controleren. Neem dus ten alle tijde je telefoon met de KNMV app mee, of een geprint exemplaar van 2020. Zie je Nico of Remy en heb je nog geen sticker? Meld je dan even bij hen.
Wanneer je bent gecontroleerd en je kan een geldige licentie overleggen zullen wij je belonen met een sticker!
Deze kleine ronde sticker zullen wij op de linkerzijde van je helm plakken, op deze manier hoeven wij de controle van een geldige licentie maar één keer uit te voeren.
Tevens zullen wij je vragen om een kopie (screenshot) van de licentie naar het secretariaat te sturen. Mail deze naar: secretarisapenstaartmotorclubarnhem.nl (het woord apenstaart even vervangen voor het @ teken).
Wij hopen op jullie begrip voor deze controle.

Wanneer wij bij een controle iemand treffen die géén geldige licentie kan tonen, wordt er door die persoon ook niet gereden totdat er wel een aantoonbare licentie is, en dus ook een helmsticker.

Wat is een KNMV Basis Sportlicentie?
De KNMV Basis Sportlicentie is een licentie waarmee je, tegen een zeer voordelig tarief, voor de duur van een kalenderjaar mag deelnemen aan vrije trainingen, club- en/of districtswedstrijden op KNMV goedgekeurde circuits en onder regelgeving van de KNMV. Bij de KNMV Basis Sportlicentie zit standaard een persoonlijke ongevallen- en aansprakelijkheidsverzekering, zo kun je dus op een verantwoorde manier je sport beoefenen.

Hoe schaf ik een KNMV Basis Sportlicentie aan?
De KNMV Basis Sportlicentie kun je digitaal aanvragen. Klik hier.

Wat kost een KNMV Basis Sportlicentie?
De prijs van een KNMV Basis Sportlicentie is € 67,50.

Voorbeeld van de sticker op een helm