Afgelopen zondag hebben we na een pauze van enkele decennia weer een geweldig ONK in combinatie met een NK Jeugd Trial in Arnhem op de kaart gezet als Motorclub Arnhem zijnde. Maar dit was nooit gelukt zonder de medewerking van onze vrijwilligers in en buiten de club, denk hierbij aan de mensen die ons terrein hebben onderhouden, de uitzetters van de Non-Stops, de Controleurs en de Knippers en uiteraard de Jury en de algemene medewerkers en iedereen die we hier vergeten zijn, al met al een hele grote groep fijne mensen die er een echt trial-feestje in het Arnhemse zand van hebben gemaakt.
Ook grote dank aan onze sponsoren Twin Air voor het leveren van het afzetlint voor de non-stops, Bakkerij Holleman die er voor gezorgd heeft dat onze medewerkers voorzien werden van een paar heerlijke belegde broodjes.
Wij hebben van de rijders en hun aanhang diverse complimenten gekregen over de trial en ook de mensen van de KNMV waren buitengewoon tevreden. Deze week staat in het kader van nagenieten en evalueren en dan gaan we ons weer opmaken voor een Classic CTN trial in November. De rijders kunnen zich gaan prepareren voor de seizoensfinale bij de BTC in Baarlo.