Verslag MCA clubtrial 10 juni 2018.

Het was schitterend zomerweer op deze zondagochtend.
Er waren weer 5 Nonstops uitgezet met 6 kleur sporen.
Aan het eind van de ochtend waren er 24 controlekaarten ingeleverd.
Gezien het aantal behaalde punten door de rijders waren de sporen in de Nonstops goed te doen.

Alle opbouwers, triallisten en toeschouwers bedankt.
Na de MCA clubtrial blijven de pijlen van de uitgezette Nonstops nog een week staan.
Zodat men nog op de ander trainingsdagen de Nonstops kan oefenen en mogelijk een spoortje hoger kan oefenen.

Voor uitslag dagklassement MCA clubtrial 10-06-2018 klik hier.

Voor tussenstand MCA clubtrial kampioenschap 2018 klik hier.

De Avond trial in Rhenen op vrijdagavond 6 juli gaat dit jaar niet door.
Macro Rhenen organiseert zaterdag 7 juli 2018 een  “ONK Motocross Sidecar & Quad Masters” en dan past helaas de avondtrial op vrijdagavond  6 juli niet in het organisatie plaatje van Macro Rhenen.
Hopelijk kan het volgend jaar wel weer.
Daar deze avondtrial mee zou tellen voor het MCA clubtrial kampioenschap 2018 en voor het CTN klassement, vervalt deze wedstrijd als CTN wedstrijd, maar zal er op zondag 8 juli 2018 er een extra MCA clubtrial wedstrijd gehouden worden op het terrein in Arnhem van Stichting Motorsport Park Gelderland Midden, aanvang 10.00 uur.

De volgende MCA clubtrial is dus op zondag 8 juli 2018 aanvang 10.00 uur.

Zondag 17-6-2018 is er weer een trial-instructie ochtend aanvang 10.00 uur