Classic Trial training Sleen 4 juli a.s.

Op zaterdag 4 juli organiseert trialclub Zuid-Oost Drenthe een Classic trial training, zie hieronder voor meer informatie.

Beste Classic Trial Liefhebbers,

Paar weken geleden hebben we de Coronaproof Classic Trial Training gehad, naar verluid een leuke dag geweest, waarna we hebben besloten om het nog een keer te doen.
Dat gaat  gebeuren op zaterdag 4 Juli 2020 van 12.00 tot 17.00 uur op de trialbaan van Trialclub zuid-oost Drenthe te Diphoorn nabij Sleen. Maar zoals we gisteren hebben vernomen van de KNMV mogen we ook weer “wedstrijden” rijden, uiteraard met de bekende beperkingen, die we allemaal kennen. Ik heb overleg gehad met Martien Vermeulen , hij liet me weten dat er voorlopig nog géén CTN evenement op de kalender staan, dus dat komt ook goed.
 Nu gaan we niet een hele professionele trial opzetten ( daar hebben we de tijd niet voor) maar een eenvoudig uitvoering hiervan. We maken een stuk of zes Non Stops voor 2 klasse (Pre 65 en Twin-Shock) met daarin slechts 2 sporen, een simpel spoor en een iets moeilijker spoor. (als je een extra obstakel wil mee meenemen mag dat altijd). De uitgezette Non Stops gaan we 4 of 5 maal rijden (zijspannen zijn ook welkom)
We maken een paar groepen van ongeveer 6 rijders in het zelfde spoor, die elkaar controleren en voor elkaar de punten noteren op een gezamenlijke score kaart. hebben we in verleden al vaker gedaan, gaat prima.

Wil je niet meedoen aan “de wedstrijd” je kan natuurlijk ook gewoon trainen op de baan, ruimte genoeg.
Plan is om de kantine weer te openen (je kent de regels vast wel) voor het bekende natje en droogje.
Kosten: 5 euro, het is een aangemeld KNMV evenementje.

Wil je er zo aan het begin van de vakantie periode een lang weekeinde van maken, op zondag 5 juli hebben we een normale Club trial, waar je als je wilt ook aan mee kan doen, de lichtere sporen zijn prima te rijden met een oudere motorfiets, eventueel overnachten (kamperen) kan altijd op het terrein.
Laat me even weten of je wilt komen naar Sleen, weten we wat we kunnen verwachten. Stel dat er maar heel weinig rijders willen meedoen aan de “wedstrijd” houden we het weer gewoon op een Training dag, maar ik heb er alle vertrouwen in de opkomst!

vr.gr. Chris Bekkenkamp   0599-212967  cbekkenkamp@kpnplanet.nl
Onze Trialclub  web-site www.trialclubzuidoostdrenthe.nl

Trialterrein Trialclub Zuid-Oost Drenthe, Meulenkampweg te Diphoorn (7842 TA voor navigatiesysteem GPS N 46.739  E100 49.219) nabij Sleen, Drenthe.