Verslag en uitslag clubtrial 8 maart 2020

Zondagmorgen was het droog met wat wind en temperatuur rond de 10 graden. Perfect weer om te trialen. Met 5 personen weer 5 Non-stops met 6 sporen uitgezet.
Om 10.00 uur was het rennerskwartier al goed gevuld met rijders.
Er waren ook weer een 4 tal nieuwe leden, die we uiteraard hartelijk welkom heten.
Er waren ook diverse toeschouwers en een fotograaf.
Gezien de behaalde strafpunten waren de Nonstop van een goed niveau en bood voldoende uitdaging.
Met 40 ingeleverde controle kaarten was het een heel goed bezochte clubtrial.

Alle opbouwers, triallisten en toeschouwers bedankt.

Na de MCA clubtrial blijven de pijlen van de uitgezette Nonstops nog een week staan. Zodat men nog op de ander trainingsdagen de Nonstops kan oefenen en mogelijk een spoortje hoger kan oefenen.

Op zondag 15 maart is er een instructie trial ochtend aanvang 10.00 uur.

Voor uitslag dagklassement MCA clubtrial zie hieronder.
Voor tussenstand MCA clubtrial kampioenschap 2020 klik hier.

De volgende MCA clubtrial is op zondag 19 april 2020 aanvang 10.00 uur.
De clubtrial van zondag 10 mei wordt verreden op het terrein van Trial Club Apeldoorn (TCA).
Dit is een dag na de Classic Trial Nederland (CTN) trial op zaterdag 9 mei in Apeldoorn

Pé Geurtsen