Zondag 3 oktober clubtrial!

Voor alle niveaus worden er 5 non-stops uitgezet welke 4x gereden moeten worden.

Om 10.00 uur alle rijders verzamelen bij het “kantoor” bij de ingang van ons terrein, daar worden jullie voorzien van de startkaarten! Vergeet niet om een pen mee te nemen om de kaart in te vullen.

Rijd je voor het eerst een clubtrial mee of heb je vragen? Meldt je dan even bij aanvang van de wedstrijd bij Remy dan kan hij je op weg helpen.

Zondag 10 oktober is er weer een instructieochtend!

Team Trial Plezier

Nu dat de woensdag training weer naar de middag is gegaan start Team Trial Plezier ook weer!

We gaan dan samen of individueel onder begeleiding van Stef van de Sluis lekker trial rijden.
Iedereen die mee wil doen is welkom.

We houden het bekende tijdschema weer aan:

12.45 uur aanwezig en start warming up.
13.00 – 14.00 uur Vrij inrijden.
14.00 – 14.30 uur Gezamenlijke pauze in de kantine.(indien gesloten bij het Trialkantoor).
14.30 –  15.30 uur  Nonstop oefening, treintje trial of iets anders.
15.30 uur Einde i.v.m. duisternis en/of files thuisreis.

Wil je meer weten? Neem dan even met ons contact!

Uitslag en foto’s clubtrial 5 september

Wat was het een mooie (motorsport)dag! Prachtig weer, leuke non-stops en een goede opkomst op deze eerste clubtrial van 2021. Het Arnhemse zand was een bepalende factor vandaag, het zand was erg los wat de non-stops er niet makkelijker op maakte. Desondanks stonden er vijf mooie non-stops! Uitzetters bedankt! Volgende week zondag, 12 september, is er een instructieochtend waar men, desgewenst, instructie kan krijgen op de non-stops van vandaag. Uiteraard kan je ook zelf trainen op de non-stops! De volgende clubtrial staat gepland voor zondag 3 oktober, aanvang 10.00!

Verder lezen