5 september clubtrial!

We mogen weer! En dat betekend dat de eerste clubtrial van 2021 verreden gaat worden op zondag 5 september!
Voor alle niveaus worden er 5 non-stops uitgezet welke 4x gereden moeten worden.

Om 10.00 uur alle rijders verzamelen bij het “kantoor” bij de ingang van ons terrein, daar worden jullie voorzien van de startkaarten! Vergeet niet om een pen mee te nemen om de kaart in te vullen.

Rijd je voor het eerst een clubtrial mee? Meldt je dan even bij aanvang van de wedstrijd bij Remy dan kan hij je op weg helpen.

Beginners non-stop training

Afgelopen zondag, 15 augustus, hebben enkele rijder een training gehad waarbij er aandacht was voor de basistechniek en het gebruik hiervan in een non-stop.
Onder leiding van Stef van der Sluis hebben de rijders een leerzame ochtend gehad.
Bedankt Stef!