In memoriam, Bert Ambting.

Met heel veel bewondering en respect voor zijn kracht en doorzettingsvermogen en met pijn in ons hart delen wij u mede dat Bert Ambting niet meer onder ons is. Bert heeft zich jarenlang ingezet voor onze motorclub waarbij hij naast het circuit onderhoud ook nog bestuurlijke taken heeft vervuld.
Namens het bestuur van Motorclub Arnhem wensen wij de familie Ambting, veel sterkte met het verlies van Bert.

Unieke Zündapp 200s trial te koop!

Zojuist heb ik vernomen dat er een unieke Zündapp 200s (1958) trial te koop staat in Duitsland.Deze Zündapp is door enkele (oud)leden van MCA in de jaren ’70 gebouwd en heeft nog steeds het MCA embleem aan de voorzijde.De huidige eigenaar heeft hem in 2016 in Nederland gekocht en daarna niet veel mee gereden. Hij zou graag zien dat de Zündapp weer in Nederland gaat rijden. Bij de koop zijn ook onderdelen inbegrepen.De vraagprijs is €3400,-, voor meer informatie neem contact op met de verkoper, Karsten -> zwotakt@web.deOnderstaand een aantal foto’s.

Verder lezen

Aandachtspunt!

Het zal jullie niet ontgaan zijn, maar ons terrein is flink op de schop geweest de afgelopen periode. Echter wordt er achter de schermen nog steeds verder gewerkt.
In de linkerhoek (gezien vanaf de parkeerplaats), tot aan de “kruising”, is er naast het servicepad een zandwal aangelegd, op deze wal zal in de toekomst beplanting worden neergezet.
OP DEZE WAL MAG DUS NIET GEREDEN WORDEN!

Openstelling trial.

Het trialterrein is op aangepaste wijze sinds 23 januari weer geopend voor individuele training. Dit staat echter niet op de website van het Motorsportpark vermeld!
Ook MCA moet haar steentje bijdragen aan het indammen van het corona virus, daarom vragen wij u met klem om u aan de onderstaande regels te houden. Worden deze, simpele, regels niet gevolgd zullen wij wellicht genoodzaakt zijn om het terrein weer te sluiten!
– Houd 1,5 meter afstand van elkaar!
– Parkeer op 2 meter afstand (spiegel tot spiegel) van de auto naast je!
– Heb je klachten, blijf thuis!
– Heeft één van je huisgenoten klachten, blijf thuis!