Vanaf 23 januari weer trialen!

De coronapandemie is nog lang niet over maar we hebben toch besloten om weer open te gaan vanaf zaterdag 23 januari!
Het is erg belangrijk om ons aan de regels te blijven houden!
We blijven met registratielijsten werken, auto’s minimaal 2 meter uit elkaar, houd afstand en bij Corona verschijnselen of als er iemand ziek is in je omgeving, blijf thuis.
Alleen wanneer wij ons met z’n alle inzetten om de regels na te leven zullen wij open kunnen blijven! Help elkaar hieraan te herinneren!

De afgelopen weken is er veel werk verzet op ons terrein en is ons terrein enorm veranderd. Kijk eerst even goed rond voordat je begint met trainen!

Werk in uitvoering!

*nieuwe foto’s toegevoegd*Het leden aantal is dit jaar fors toegenomen, waardoor we meer plekken nodig hebben om te rijden. Tevens willen we de moderne rijders meer uitdaging bieden en natuurlijk hopen we dat we op 9 mei 2021 de ONK/NKJ kunnen organiseren. Genoeg redenen om het trial terrein van Motorclub Arnhem op dit moment fors aan te pakken. Bestaande Nonstops worden opgefrist en aangepast. Daarnaast wordt bij een aantal non-stops de uitdaging flink opgeschroefd met materiaal dat we van VBI Huissen/Kampen hebben gekregen waarvan het transport naar MCA is verzorgd door Smit Transport uit Kampen. Beide bedrijven enorm bedankt!

Verder lezen